Studia Podyplomowe

Zamówienia Publiczne (SPZP) SGGW w Warszawie

  • Opis studiów

    Celem studiów podyplomowych Zamówienia Publiczne jest przygotowanie słuchaczy do pełnienia samodzielnych funkcji w procesie udzielania i uzyskiwania zamówień publicznych oraz przygotowanie do uruchomienia procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych.

    Celem studiów jest także zapoznanie pracowników administracji z aspektami prawnymi i organizacyjnymi procesu zamówień publicznych oraz przepisami dotyczącymi wydatkowania środków publicznych.

    Wykładowcami są wysokiej klasy specjaliści i eksperci zajmujący się problematyką związaną z zamówieniami publicznymi. To zespół pracowników naukowych z wyższych uczelni oraz doświadczeni praktycy zajmujący się zamówieniami publicznymi, rzeczoznawcy zamówień publicznych, prawnicy związani z obsługą prawną zamówień publicznych, osoby pracujące w Urzędzie Zamówień Publicznych oraz eksperci innych dziedzin stanowiących uzupełnienie wiedzy i umiejętności z tego zakresu.

    Program prowadzonych na SGGW studiów podyplomowych uwzględnia wzorcowy program studiów z zakresu zamówień publicznych określony przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

    Adresatami studiów są:

    • Osoby legitymujące się wyższym wykształceniem ze stopniem magistra, inżyniera lub licencjata (w zakresie dowolnej dyscypliny), które poprzez rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu zamówień publicznych chcą poprawić swoje kwalifikacje zawodowe
    • Pracownicy administracji rządowej
    • Pracownicy administracji samorządowej
    • Pracownicy służby cywilnej
    • Pracownicy służb finansowych, organów i instytucji administracji publicznej
    • Pracownicy innych firm, którzy zajmują się procedurami związanymi z zamówieniami publicznymi 

     

    Studium skierowane jest do osób:

    • biorących udział w procesie udzielania zamówień publicznych;
    • biorących udział w procesie realizowania zamówień publicznych;
    • pracujących w sektorze finansów publicznych;
    • odpowiadających za prawidłowe gospodarowanie środkami publicznymi;
    • wykonawców składających oferty w sektorze zamówień publicznych;
    • nadzorujących wydatkowanie środków publicznych;
    • kontrolujących prawidłowości w procesie udzielania zamówień publicznych;
    • kandydujących na wysokie stanowiska państwowe, których niewątpliwym atutem jest znajomość zasad gospodarowania środkami publicznymi;
    • realizujących projekty UE ;
    • i innych osób zainteresowanych pogłębieniem wiedzy i umiejętności w zakresie prawidłowego i skutecznego wydawania publicznych pieniędzy.

     

    Umiejętności nabyte przez absolwentów studiów podyplomowych

    Absolwent uzyskuje wymagane kwalifikacje do pracy w służbie cywilnej, zwłaszcza tzw. wykształcenie kierunkowe, niezbędne dla osób zatrudnionych w administracji publicznej oraz osób współpracujących z administracją przy realizacji zamówień publicznych.
    Absolwent studiów podyplomowych dysponuje wiedzą teoretyczną i praktyczną z zakresu zamówień publicznych oraz posiada umiejętności rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania problemów z tego zakresu. Absolwent nabywa wiedzę, która umożliwia mu w pracę w administracji i instytucjach publicznych oraz firmach powiązanych z administracją.

  • Kontakt

    Studia prowadzone są na Wydziale Ekonomicznym SGGW. Kierownikiem SPZP jest dr Anna Jasiulewicz, pracownik Instytutu Zarządzania.

    Sekretariat Studiów Podyplomowych Zamówienia Publiczne

    Adres:
    Budynek nr 6, pokój A14
    ul. Nowoursynowska 166
    02-787 Warszawa

    Tel. kom. 886 624 111
    Tel. 22 593 40 78
    Fax 22 593 40 79
    e-mail: spzp@sggw.edu.pl